A. van Hoogstraten

Niet positief. Artikel ontvangen: vele maten te groot,

Niet positief. Artikel ontvangen: vele maten te groot, ondanks dat labels met juiste labels aan de betreffende broek hingen. Kon met het blote oog zien dat de broek veel te groot is. Maar kan ook vergelijken met andere broeken thuis en zien dat het echt niet klopte. Heb mail gestuurd met vraag of het bedrijf de verzendkosten retour voor de rekening kon nemen omdat dit m.i. niet mijn fout was. Kreeg mail terug dat de maat van het artikel wel goed was. Die kosten maken me niet uit maar de bewering dat de maat wel klopte vond ik gewoon lachwekkend. Al met al is de ervaring teleurstellend.

neem je klant serieus.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw van Hoogstraten,
Jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben de door u geretourneerde broek qua maat vergeleken met andere broeken van Blue System. De maat week echter niet uitzonderlijk af van de overige maten.
De jeans broeken van het merk Blue System vallen wel iets groter dan u misschien van andere jeans merken gewend bent.
Mocht u twijfelen aan de juiste maat, dan mag u ons altijd mailen of bellen, dan meten wij het artikel voor u op zodat u de juiste maat kunt bestellen.
team Nummer Zestien.

Score voor Nummer Zestien: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
broek