Sabine Hofmans

Slechte ervaring, kunnen zelf mss. niet zoveel doen aan het feit dat de leverdienst zijn werk niet goed doet, maar mogen de klant dan wel beter op de hoogte houden van het verdere verloop.

geen commentaar

Klanten beter op de hoogte houden van zendingen die niet tijdig de bestemming bereiken.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Hofmans,
In het grootste deel van de gevallen wordt een bestelling binnen de afgesproken verzendtermijn bezorgd.
U heeft inderdaad pech met de verzending van uw bestelling naar het buitenland: ondanks de juiste vermelding van het verzendadres is het pakket toch retour gestuurd naar ons. Ook Postnl kan hiervoor geen reden opgeven.
Zoals aan u doorgegeven is het pakket op dit moment aangekomen in een sorteercentrum in Nederland en verwachten wij het pakket een dezer dagen retour. Helaas heeft de traject enige dagen geduurd en konden wij u geen nieuwe informatie verstrekken.
Op het pakket zal een reden van terugzending vermeld zijn die wij met u zullen bespreken alsvorens het pakket aan u opnieuw te versturen. Op onze kosten natuurlijk.
Wij moeten dus nog even een beroep doen op uw geduld, maar wij zullen u op de hoogte houden.
team Nummer Zestien

Score voor Nummer Zestien: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
broek