Orangina Patricia K

Wij hebben meerdere camera systemen in bedrijf van Axis en Samsung, hier hebben wij 2 camera's die niet meer werken en buiten garantie 1 zo een camera kost nieuw om en bij de EU 8000! Huidige montagebedrijf zegt om een nieuwe te kopen en dat vinden wij erg jammer want kost een flinke duit geld en is nog maar 4 jaar oud. Via een medewerker in bedrijf naar online camera verwezen en aangemeld voor reparatie van de camera's, binnen 2 dagen contact en we mochten de camera's opsturen tegen een onderzoekskosten van 40. Ruim 5 dagen later krijgen wij een mail binnen dat de camera van Axis weer werkt en geloof het of niet totale kosten voor de reparatie...EU 50 want er was blijkbaar iets heel kleins stukgegaan. Vandaag de camera getest in ons bedrijf en werkt weer als nieuw. Onze collega een taart gekocht voor de waardevolle tip want of we nu 8000 of 50 betalen is een heelal van verschil. Simon en Malek enorm dank voor de geweldige maar dan ook echt geweldige service, wel heel jammer dat ik jullie totaal niet kon vinden via google, dus jullie gaan direct naar mijn favoriete winkels.

Heel veel kennis in huis

Score voor OnlineCameraShop.NL: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: