Ourstore

Va Bene

Moeite met levering, grote stoepbord. Bellen niet op zodra de courrier er aan komt, pakket mag niet voor de deur achtergelaten worden. Na 3 keer misgegaan met levering heb ik stoepbord afgezegd.

Beter leveringen

Reactie Ourstore:

Beste Va Bene,
Hartelijk dank voor het schrijven van de review, wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Nadat u de bestelling bij ons had geplaatst is het stoepbord verzonden via DHL en zijn zij twee keer aan de deur geweest, maar was u of één van uw collega's niet aanwezig op het kantoor.
Vervolgens heeft uw pakket 7 dagen klaargelegen bij een DHL Depot bij u in de buurt, maar heeft u deze niet afgehaald en is deze retour gezonden naar ons. U belde nadat deze retour was gezonden op met het verzoek deze nogmaals toe te sturen met een aantal wensen welke helaas niet mogelijk zijn, zoals leveren tussen 14:00-16:00, even een kwartier van tevoren bellen zodat u naar het adres kon komen of eventueel voor de deur neer te zetten.
Helaas zijn bovenstaande dingen tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend vanwege de tijdsdruk welke de chauffeurs ervaren van transportbedrijven, telefonisch contact met een chauffeur is niet realistisch gezien er vaak ook niet wordt opgenomen, dan rijden ze door en moeten ze weer terug, etc. en het neerzetten zonder handtekening is qua diefstal niet heel handig want dan kan er uiteindelijk een melding worden gemaakt dat er niet is geleverd terwijl dit niet het geval was.
Jammer om te zien dat de bestelling uiteindelijk is geannuleerd, maar helaas zijn de wensen welke u had niet mogelijk in de huidige tijden van leveringen.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Marco van Ourstore

Score voor Ourstore: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Stoepbord