Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

We wilden onze badkamer verbouwen, maar hadden geen zin om te moeten douchen bij onze buren, dus gingen we op zoek naar een bedrijf die hiervoor een oplossing had. Na een tijdje googlen werd onze aandacht getrokken door de zeer overzichtelijke en duidelijke website van Overaldouchen.nl! Niet alleen de foto van de eigenaar maar ook de uitstraling van de website en de scherpe prijzen gaven ons veel vertrouwen. Onze vragen werden professioneel en snel beantwoord via de mail en aangezien wij zelf werkzaam zijn in de zakelijke dienstverlening, gaf ons dit zoveel vertrouwen dat we meteen een douchecabine bestelden. Deze werd netjes op de afgesproken datum geleverd en geïnstalleerd. Twee zeer vriendelijke heren (met humor) gaven ons een perfecte uitleg en het feest kon beginnen. Hierna volgden 3 weken probleemloos douchen in onze keuken. Aanvoer van het water via de bestaande kraan en de afvoer middels een meegeleverde pomp naar de wasbak, geweldig! Na de huurperiode werd alles weer netjes opgehaald en zelfs de vloer netjes afgenomen. Kortom wij adviseren iedereen die overweegt zijn of haar badkamer te gaan verbouwen om een douchecabine te huren bij Overaldouchen.nl!

Wat ons betreft verliep alles perfect, dus geen verbeterpunten.

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: Douche cabine + pomp