Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Eva van Erp - EMAVE Trading

Service nemen ze bij OveralDouchen gelukkig nog heel serieus! Ik had met spoed een cabine nodig, en binnen 3 dagen stond een mooi nieuw exemplaar volledig geïnstalleerd en werkend bij mij thuis :) Ik hoefde zelf helemaal niks te regelen, alles werd professioneel en super snel gedaan. Dit is voor mij als vrouw alleen natuurlijk heerlijk!
Uiteindelijk had ik de douche veel langer nodig dan van tevoren ingeschat, en dit was ook echt geen enkel probleem, ik kon in totaal 4 maanden langer gebruik maken van de cabine. Met 1 mailtje weer een retour afspraak gemaakt, en binnen no time was de cabine weer weg. De plek werd keurig achter gelaten, alsof er nooit iets gestaan had. Echt fantastisch.
En de douche zelf? Dat viel me echt alles mee.. Er zat een hele goede douchekop op, waardoor je echt onder een normale straal stond te douchen. Qua capaciteit was het ook super, kon zeker 10 minuten gewoon lekker warm douchen, terwijl ik echt een klein keuken boilertje had staan.
Al met al super tevreden over de kwaliteit en de service van OveralDouchen, beveel ze zeker aan!

* goede en snelle service
* perfecte producten
* flexibel
* klantvriendelijk
* niet duur

* geen idee!

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: standaard douchecabine