Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Rob Rammeloo

Via ParkCare uitgekomen bij parkeergarage Star Parking. Bewust gekozen voor een overdekte garage. Mijn gepoetste auto ingeleverd. Een week later auto vies teruggekregen. Niet enkel stof aan buitenzijde, maar omdat stof ook nat geworden was, zag de auto er smerig uit. Ook de vloermatten aan zowel bestuurderszijde als ook passagierszijde smerig geworden. Het leek wel of de auto gebruikt was en langs een vieze weg had gestaan.
Achteraf bij ParkCare over geklaagd. Vernomen dat ik moest bellen et Star Parking. Bij Star Parking iemand gesproken. Die sprak alleen Engels en die adviseerde mij een mail te sturen. Mail gestuurd met mijn klacht en fotobijlagen. Omdat ik na een week nog niets had gehoord. Weer gebeld met Star Parking. Medewerker vertelde mij (in Nederlands) dat het stoffig is in de garage en dat dat kan leiden tot stof op de auto. Daar was ik het niet mee eens. Hij zegde me toe nog eens naar de mailde kijken. Niets meer op gehoord.

Afgezien van dat de auto smerig was geworden, vond ik de indruk van de garage en de medewerkers onder de maat. Medewerkers waren ook bij wegbrengen en opbrengen niet klantvriendelijk.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

zie hierboven. Geen medewerking over zeer serieuze klacht

Score voor Parkcare: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: nee