Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Kim van der vecht

Zeer slecht, stressvol en beangstigend.
Bij aankomst en het afgeven van onze auto waren de ontvangers niet erg vriendelijk eerder gehaast en geïrriteerd maar hier schonken we voor de rest geen aandacht aan we gingen immers met vakantie en onze auto stond voor ons gevoel prima voor die aantal dagen. Tot we 5 dagen later terug kwamen en onze vlucht 2.5 uur vertraging had waardoor we de auto niet rond 21.30 uur konden afhalen mar we landen om 23.45 op dit moment al meerdere x contact gehad met parkcare over de vertraging, deze gesprekken waren niet prettig er werd geschreeuwd en niet geluisterd en niks was duidelijk de persoon bleef alleen maar door gaan op de 20 euro die die extra wilden voor het later komen. Om 23.45 weer gelijk gebeld en aangeven dat we geland waren maar we waren nog niet in bezit van onze bagage dit was wel het geval om 00.10 toen we toen weer contact opnamen was de medewerker nog agressiever en wilden ons niet ophalen omdat om 00.00 stopt zijn ( shit ) ( zo gaf hij het aan ) werk en hij bleef maar doorgaan dat ie 20 euro wilden cash, waarvan ik allang had aangegeven deze te betalen. Er hebben nog andere mensen om ons heen geholpen met de telefoon gesprekken vanwege het niet Engels kunnen spreken van de medewerkers en wij spraken geen Duits, deze mensen ( medewerker van een ander parking locatie) gaf aan de politie te bellen. ( deze gaven geen medewerking en dus stonden we er weer alleen voor ) uiteindelijk kwam de zeer agressieve en geïrriteerde medewerker ons toch ophalen om onze auto terug tegeven maar bleef maar pushen om die 20 euro. De rit naar de parking toe was oprecht dood eng. Hij reed veel en veelste hard en vloog door de bochten. Wij als 2 vrouwen midden in de nacht zo behandeld te worden en vervolgens zo vervoerd, hebben ons zeer maar echt zeer onveilig gevoeld en deze hele ervaring heeft echt wat met ons gedaan op een hele negatieve manier. NOOIT MAAR DAN OPRECHT NOOIT parkeren of gebruik maken van de diensten van parkcare want dit bedrijf zou oprecht niet moge bestaan.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Nee hellaas geen.

* omgang met mensen
* verstaanbaarmaken
* houden aan verkeersveiligheid/ snelheid bij vervoeren van cliënten naar airport of terug.
* rekening houden met vertraagde vluchten ( je bent tenslotte een parking voor een vliegveld)
* geen agressief gedrag tegenover cliënten
*duidelijkere adresgegevens en tijdschema

Score voor Parkcare: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: Nee