Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Orriëns

De instructie was om een half uur oor aankomst te bellen. Je krijgt een keuzemenu maar de keuzes waren niet logisch. Je moest b.v. 3 kiezen als je klaar stond om opgehaald te worden (maar we waren nog onderweg!!). Toen we wel klaar stonden hebben we wederom gebeld, maar het bleek dat daarmee je wachttijd van een half uur woedt gereset!
Toen het busje kwam, werd ook gezegd dat we pas 10 minuten geleden hadden gebeld (dat was dus onszelf 2e keer). Deze ervaring had ook de andere stellen die naar Schiphol moesten).
De chauffeur wilde ons ook eigenlijk niet meenemen, want zijn dienst zat erop. Hij kreeg geen contact met zijn collega's en heeft ons wel meegenomen en heeft zich bij zijn bedrijf af laten lossen door een collega.
Bij afhalen ging het wel goed. Jammer dat de chauffeur geen Nederlands sprak en gebrekkig Engels. Het was lastig om duidelijk te maken naar welke locatie we moesten. We zeiden steeds van Cleefkade en hij had het steeds over casino (wat wij weer niet snapten). Het bleek om hetzelfde te gaan....

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Fijne elektrische busjes, afzetten voor de deur!

Betere communicatie (zie onze belevenis hierboven) over het proces van aanmelden. Bij de gegevens die de chauffeur heeft over de passagiers die opgehaald moeten worden, ook de locatie vermelden waar de auto staat. We kwamen er wel uit, maar het kwam knullig en niet professioneel over.

Score voor Parkcare: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Heeft u extra producten geboekt: Nee