Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Hans van Ierlant

Geen klachten, maar de beschrijving naar Schiphol is niet zo best...

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Prima parkeerplaats, en goede prijs!

De beschrijving van de route naar de bus voor Schiphol is totaal onvolledig, en dus niet in orde....!!!
Op de voucher staat hierover het vlg. :
.....Met Park + Fly kunt u gratis gebruikmaken van Connexxion bus 300, die dagelijks tussen 05:00 en 00:57 uur tot 10
keer per uur van en naar de luchthaven rijdt. De bus vertrekt direct naast de parkeergarage bij de halte „Spaarne Gasthuis” en stopt bij de ingang van de vertrekhal. 's Nachts kun je gratis gebruikmaken van de nachtbus N30. Deze rijdt één keer per uur, van 01.00 tot 05.00 uur

We stonden dus om 04.30 uur achter het ziekenhuis, en geen bus te zien. Uiteindelijk hebben we een Uber gebeld die ons voor 30,-- naar Schiphol heeft gebracht.

Nog wel bij Q-Park service geïnformeerd, en na 2 dagen ontving ik het onderstaande (juiste) bericht waar de bus wel te vinden is:

...Verlaat de parkeergarage met de lift en volg het blauwe pad onder de weg door tot aan de hoofdingang van het ziekenhuis. Neem vervolgens de trap of lift omhoog om bij de bushalte te komen, die zich recht tegenover de hoofdingang bevindt.

Dat is wel een totaal andere beschrijving als diegene die jullie op de voucher zetten. Mijn advies is dus deze aan te passen voor vlg. reizigers!

Score voor Parkcare: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Heeft u extra producten geboekt: Nee