Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Joy Schmitz

Géén shuttle bus gevonden op zowel de heen als terug weg. Heenweg 45 minuten rond gelopen. Taxi moeten pakken wegens het anders missen van de vlucht,
Retour precies het zelfde, bijna 2 uur rond gelopen en gezocht!!! Niemand op Schiphol wist iets af van deze shuttlebus regeling. Nergens te vinden. Staat niet aangegeven. Noodnummer niet te bereiken. Hulp gevraagd via app, meer dan 1,5 uur moeten wachten op reactie, toen nog maar eens gebeld en neemt er ineens iemand op. Die me enkel en alleen kan vertellen “daar opstappen waar u uitstapt”. Never nooit meer, was goedkoop. Nouja inmiddels 100 euro extra kwijt wegens te taxi’s heen en terug. Kosten worden mag ik hopen door parkcare betaald. Absoluut niet te vrezen.
Reservering en in en uit rijden ging makkelijk. Ook meteen het enigste wat goed was!

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

In en uit rijden is makkelijk op kenteken

Reactie op; whatsapp, telefoon, noodnummer zou prettig zijn. Aangeven waar de shuttle bus is, als die er überhaupt al is (trek ik sterk in twijfel). Uren gezocht naar een bus niks gevonden, taxi gebeld. Hopelijk worden deze kosten gedekt, heeft me meer gekocht dan de hele parking voor 7 dagen.

Score voor Parkcare: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: Een taxi! Hier zie ik graag de kosten van retour!