Gerd Van de Weyer

Tot op heden nog niks mogen ontvangen dus kan niet tevreden zijn

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Geachte mevr. Van de Weyer,
U heeft in op 3 december, in de avond een bestelling geplaatst op onze webshop. Deze bestelling is op 4 december met de pakketdienst van Post.NL verzonden. U heeft daar ook een track&trace melding van ontvangen.
Aangezien uw ontvangstadres in België bevindt, moet Post.NL dit pakket overdragen aan een Belgische partij die zorg draagt voor de aflevering in uw land. Deze partij maakt het niet mogelijk om inzage te geven wanner het pakket afgeleverd wordt.
U heeft ons geïnformeerd dat het pakketje niet is aangekomen. Daarop hebben we onderzoek laten instellen door Post.NL. Maar gezien de drukke feestdagen hebben zowel de Nederlandse als Belgische pakketdiensten meer tijd nodig om de zendingen af te leveren. Gelukkig hebben we vernomen dat de zending toch tijdig door u is ontvangen.
Helaas heeft dat niet geresulteerd in een positieve review. Dat vinden wij jammer. We hebben ons uiterste best gedaan om het pakket z.s.m. bij u aan te bieden, maar we zijn afhankelijk van de pakketdiensten die in deze periode meer tijd nodig hebben. Op onze pogingen om met u in contact te komen, zowel per telefoon als email, wordt helaas niet door u gereageerd waardoor we zelfs nietpersoonlijk het excuus hebben kunnen aanbieden, ondanks deze fout buiten onze macht lag. We hopen in ieder geval dat u veel plezier mag ondervinden aan het nieuwe product.
Parkeerapparatuur.nl

Score voor Parkeerapparatuur.nl: 1/5
Zou u ons aanbevelen bij familie en vrienden? Nee
Purchased product: Kastje voor de poort