Prijzen
Bezorgsnelheid

Windhouwer

Wijn is tot op heden niet geleverd ivm gebroken levering door post nl en ik als klant wel betaald heb, maar perfectwijn pas verdere aktie naar mij toe onderneemtn als ze duidelijkheid heeft gekregen van Postnl.wat heb ik er verder mee temaken. Lkever mij gewoon de betaalde bestelling en laat perfectwijn het voor zichzelf uitz`oeken met Post nl

Reactie Perfectewijn.nl:

Geachte heer Windhouwer,
Wij hebben zojuist uw review mogen ontvangen.
Wat jammer dat u na al onze inspanningen nog niet tevreden bent.
U heeft gisteren aan ons te kennen gegeven dat de levering van uw pakket erg lang op zich laat wachten. Hierna hebben wij direct gehandeld om bij PostNL op te vragen wat er aan de hand is en wanneer het pakket alsnog geleverd wordt.
Deze ochtend hebben wij eerder telefonisch contact met elkaar gehad waarbij ik u wederom heb aangegeven dat de navraag uitstaat en dat wij hier zo spoedig mogelijk op terug komen. Ik verwachtte op dat moment vandaag nog een reactie van PostNL echter hebben zij mij zojuist aangegeven dat de terugkoppeling morgen wordt verwacht. Dat wil dan ook zeggen dat ik morgen met een passende oplossing bij u terug kom.
U heeft inderdaad gelijk dat u betaald heeft voor de wijnen en dat wij deze moeten leveren. Al onze zendingen zijn verzekerd waardoor u altijd gegarandeerd bent van uw pakket. Daarnaast hebben wij 30 dagen de tijd om een bestelling uit te leveren. Uiteraard doen wij er alles aan om bestellingen in 24 tot 48 uur bij de klanten te krijgen maar wij werken met breekbare en zware producten. Het kan dan ook voorkomen dat er schade ontstaat of dat een pakket door het gewicht uit een route wordt gehaald. Deze navraag is dan ook uitgezet bij PostNL.
U gaf aan dat u hier ook eerder over heeft gemaild, echter heeft u hier zelf het verkeerde email adres voor gebruikt waardoor deze mail nooit bij ons is aangekomen en wij deze dan ook niet in behandeling hebben kunnen nemen.
Sneller actie ondernemen dan dat wij hebben gedaan is dan ook niet mogelijk. Zodra ik morgen een verdere terugkoppeling heb zal ik met een passende oplossing bij u terug komen zodat wij de wijnen nog voor uw vakantie kunnen versturen.

Score voor Perfectewijn.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee