Dyonne

Erg slechte ervaring. Heb op zondag een hondenmand besteld, maandag gelijk een mailtje van GLS gehad dat het dinsdag bezorgd zou worden. Ik dacht nog: zo dat is snel. Helaas op dinsdag een mail ontvangen dat de zending vertraagd was en sindsdien niks meer gehoord. Op de website van GLS staat dat de zending we aangemeld is maar nog steeds niet ontvangen. En contact met Petsonline zelf krijg je niet. Niemand reageert. Dus je mag het uitzoeken wat er met je pakket aan de hand is. Het zal wel weer uit China komen..

Reactie Petsonline:

Geachte klant,
Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de communicatie rondom uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op een pakket, vooral wanneer de informatie die u ontvangt niet klopt.
Door een onverwachte storing bij GLS hebben de systemen helaas te vroeg een track & trace code verstuurd. Hierover hebben wij u per email geïnformeerd. Nogmaals onze excuses voor de storing, inmiddels zijn er maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen. Overigens leveren wij niet vanuit China, wij al jaren gevestigd in Stadskanaal.
We hopen dat u hiermee tevreden bent.
Petsonline

Score voor Petsonline: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee