Kunst voor Schatjes

Helaas slecht. Op site staat duidelijk dat artikelen retour gestuurd kunnen worden mits ze nog in verpakking zitten. Wij hebben een Mini Bluetooth Wireless In-Ear Headphone Headset besteld, op foto op site staan 2 oordopjes vermeldt, er zit maar 1 in de verpakking. Wij willen het retourneren, maar dit kan niet uit hygiënisch oogpunt. Vreemd, aangezien het nog in verpakking zit. Ik maak hier melding van en vervolgens krijg ik te horen dat het niet retour kan omdat het op naam van mijn bedrijf is besteld. Die beredenering begrijp ik al helemaal niet. Kortom, ik zal nooit meer bestellen bij deze firma.

Geef juiste informatie op de site. En laat mensen gewoon de artikelen terug sturen als deze nog netjes in verpakking zit.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Onze excuses als er onduidelijkheid is ontstaan door de productfoto, dit is niet onze bedoeling geweest. We hebben er niet eerder vragen over gehad, misschien ook omdat duidelijk in de productomschrijving staat dat het om één oortje gaat.
Uit hygiënisch oogpunt worden opengemaakte verpakkingen inderdaad niet teruggenomen. Als de verpakking nog gesloten is dan mag het product uiteraard wel terug.
Neemt u contact met ons op zodat we het snel kunnen oplossen voor u.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Score voor PhoneStore.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Mini Bluetooth Wireless In-Ear Headphone Headset M...