Kift

Procducten opsturen is snel. Maar als je iets retour stuurt met als je gegevens duurt het lang, dan moet eerst het pakje getraceerd worden. Dit terwijl ik mijn gegevens erbij had gestuurd. Nu maar wachten tot mijn geld terug wordt gestuurd.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Iets terugsturen mag natuurlijk altijd binnen de zichttermijn, u krijgt uw geld dan terug nadat we het retour hebben ontvangen. Volgens onze informatie en de Track&Trace informatie van PostNL is het pakket echter nooit aangekomen bij ons. We vinden de situatie heel spijtig maar hier kunnen wij niks aan doen.
Zoals telefonisch aangegeven mag alleen de verzendende-partij bij PostNL een onderzoek opstarten naar het vermiste pakket, dat bent u in dit geval.
Mochten we de retourzending (alsnog) ontvangen dan krijgt u uiteraard uw geld terug.
We hebben begrip voor de lage scores die u geeft maar eigenlijk zijn ze bedoeld voor PostNL. Heeft u nog vragen of opmerkingen dan staan we graag voor u klaar.

Score voor PhoneStore.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
telefoon