Knight

De service van het bedrijf is goed. Alleen het product in dit geval een mobilize screen protector was waardeloos. Het plakte niet waardoor ik aan beide exemplaren niets had. De kwaliteit is erg slecht in vergelijking met andere screenprotectors. Jammer van die 11 euro maar helaas. Nu op zoek naar een andere screenprotector.

Duidelijke website met duidelijk informatie en je wordt goed op de hoogte houden als de bestelling geplaatst is

De levertijd versnellen en betere informatie. Voor 17.00 uur besteld morgen in huis. Toen ik besteld had kreeg ik een bericht dat hij ineens uitleverbaar was. Maar toch vandaag binnen gekregen. Beetje onduidelijk in vergelijking met andere websites.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor het schrijven van de review, fijn om te horen dat onze service u goed bevalt.
We vinden het erg spijtig dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Over de Mobilize Screen Protectors ontvangen we over het algemeen alleen maar lovende berichten. Bij het aanbrengen van de screen protector is het wel belangrijk dat het scherm erg schoon en vetvrij is. Misschien is het hierbij mis gegaan.
Ons doel is dat al onze klanten tevreden zijn, met ons én met de producten die we verkopen! Bent u niet tevreden over een product dan kunt u dit altijd binnen 14 dagen retour sturen. We storten het volledige aankoopbedrag dan terug op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

Score voor PhoneStore.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Screenprotector Mobilize