Iris Juliard

Ik heb speciaal bij "mapp multimedia" dit product gekocht (een zwart beschermhoesje voor mijn moto g telefoon) omdat de site het deed voorkomen dat dit product invoorraad was, uw concurenten waren eerlijker waardoor ik dus niet bij hun heb besteld. In de tijd dat ik op mijn bestelling wacht (meer dan een maand) heb ik schade aan mijn telefoon opgelopen.

Het product is nu verzonden, ik heb op 03-02-2014 betaald. (factuurnummer 198217 ).

Ik zal in de toekomst niets meer bij jullie bestellen.

Correcte informatie op de website. Niet pas na een 10 dagen mailen dat het product niet leverbaar is terwijl er op de site gedaan wordt alsof het snel (binnen enkele dagen) kan worden geleverd.

Reactie PhoneStore.nl:

Dank u voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
We vinden de gang van zaken zeer spijtig en bieden u hier graag onze excuses voor aan.
Onze leverancier gaf aan het hoesje in voorraad te hebben maar dit bleek achteraf niet zo te zijn. Hierdoor stond er een verkeerde levertijd op onze website. Deze situatie komt vrijwel nooit voor, alleen bij onvoorziene voorraadverschillen. Het is uiteraard niet onze bedoeling om u van verkeerde informatie te voorzien, hier wordt niemand wijzer van.
Toen bleek dat het hoesje niet direct leverbaar was heeft u de mogelijkheid gehad om het hoesje te annuleren. Het aankoopbedrag voor uw bestelling had u dan snel terug ontvangen.
Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd en de gang van zaken.

Score voor PhoneStore.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
klantnr: 143898