Chantal

Slechte ervaring met dit bedrijf. Een hoesje besteld waarna snel geleverd werd. Ik vond het niet mooi dus dezelfde dag nog netjes verpakt en retour gestuurd. Uiteindelijk maar de helft van het geld retour gekregen, omdat er een zogenaamde beschadiging zou zijn. Dit is praktisch onmogelijk aangezien het netjes in de bescherming retour gestuurd is. Waardeloze reactie en niet oplossings gericht. Voor mij dus geen nieuwe bestellingen via deze website.

Reactie PhoneStore.nl:

Beste Chantal, bedankt voor het schrijven van je review.
We vinden het heel spijtig dat je niet tevreden bent over onze service, erg teleurstellend.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product niet bevalt. Terugsturen is dan geen enkel probleem. We zijn hier heel soepel in, zoals je ook bij andere reviews kunt lezen. We verwachten echter wel dat het product nog in nieuwstaat is. Jammer genoeg zat er een grote diepe kras op de cover toen we hem terug hebben ontvangen. Hiervan hebben we je ook direct een foto gestuurd.
Door de kras is het onmogelijk om de cover nog te verkopen. Daarom hebben we je uit coulance een credit aangeboden van 50%. We hebben ook aangeboden de cover alsnog kosteloos naar je te retourneren zodat je de beschadigde cover kan blijven gebruiken.
De situatie is zeer spijtig maar als een product beschadigd is dan kunnen we het niet zo terugnemen.

Score voor PhoneStore.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Samsung S4 case