P. Asselmans

25 november jl. bestelling gedaan en betaald, zelfde dag nog een e-mail dat product niet leverbaar was omdat deze niet op voorraad was. Mij is toen gezegd dat ik de bestelling in de week van 1 december zou ontvangen. Week van 1 december gekeken bij mijn orderstatus blijkt dat de orderdatum al verschoven was naar 15 december, per e-mail contact gezocht waarbij ik meteen een e-mail terug kreeg dat product nogmaals besteld was en hier veel vraag naar was maar ze waren aan het wachten op de leverancier maar verwachte elk moment de bestelling, ik heb toen ook aangegeven dat als ik dit eerder geweten had ik mijn ELM327 in China had kunnen bestellen met free shipping voor € 5,- maar goed ik had het nu eenmaal besteld dus denk laat maar gaan, week later blijkt dat de verzenddatum wederom verschoven is naar 19 december, nu telefonisch om commentaar gevraagd deze werknemer geeft wederom aan dat ze op de bestelling zijn aan het wachten bij een leverancier uit China de bestelling zou elk moment binnen moeten komen. Ik heb hem ook duidelijk gevraagd of bestelling voor de Kerstmis verzonden zou worden of dat ik hem pas in januari zou ontvangen, hierin zei die dat het zeker voor de Kerstmis bij mij thuis zou moeten liggen.

Ik ben benieuwd maar zal hier nooit meer een bestelling plaatsen!!!

Snelle response

Mensen er op wijzen dat somige artikelen uit China moeten komen, en dat dit 3 á 4 weken gaat duren voordat je eindelijk je bestelling hebt ontvangen!!!

Reactie PhoneStore.nl:

Dank je voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Helaas was de Mini ELM327 inderdaad niet op voorraad bij ons, op het moment van bestellen.
Dit stond overigens ook duidelijk bij het product aangegeven. Jammer genoeg konden we, door een zoekgeraakt pakket, niet snel leveren. Gelukkig heeft u de Mini ELM327 in ieder geval nog voor de kerst ontvangen. Om 'de pijn' te verzachten hebben we nog wel een aantal kleine cadeaus bij uw bestelling gedaan.
We vinden het zeer spijtig dat we het product niet eerder konden leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Score voor PhoneStore.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
ELM327