yvonne

Zeker een grote verbetering tov de offline cursus, die onze dochter vorig jaar heeft gevolgd.
Jammer, dat de tekst bij de filmpjes niet in het Nederlands is. Kinderen willen toch graag horen, wat er gezegd wordt. Tevens gaat de tijd bij de vragen erg snel voor iemand die dyslexie heeft. Daar is de cursus wel op aangepast, maar helaas gaat de tijd erg snel bij de vragen.
Verder super, dat de kids alle oefeningen online kunnen doen en meteen het resultaat zien van hoe het gaat.
Onduidelijk was hoe de eindopdracht eruit zou komen te zien, maar na toelichting van de coach was het duidelijk.
Jammer, dat er niet op de fouten gelet wordt. onze zoon kon het tempo halen, maar heeft veel fouten gemaakt, die hij binnen de tijd kon corrigeren en dus boven het minimale uitkwam met zijn aanslagen, maar ik vond het aantal fouten, dat hij maakte fors. Daarover wordt niets vermeld.
Jammer, dat de foto's tussen de oefeningen door niet nogmaals gezien konden worden of opgeslagen, onze zoon vond ze geweldig.
Ook zou het fijn zijn om toch nog een oefening extra te doen als je hem al hebt gemaakt.

Score voor Picatypen: 4/5
Zou u ons aanbevelen? Ja