Linda Bakic

Mijn dochter is van nature een doorzettertje en zij kon het dan ook iedere keer weer opbrengen de lessen te maken. De lessen waren soms ook saai en naar een paar maanden werd haar doorzettingsvermogen wel aangesproken. Het was prettig dat we in termijnen konden betalen. Ik weet niet of we opnieuw gebruik gaan maken van PICA voor onze zoon.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk nagekeken. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de berichten beantwoorden, kan het soms iets langer duren voordat een cursist een antwoord krijgt. Wij proberen alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Voor echt dringende vragen zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. Omdat wij ook hebben gemerkt dat sommige onderwerpen en lessen wellicht iets te zwaar waren voor de cursisten, hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, waardoor alles nu beter aansluit op de belevingswereld van de kinderen en zij de lessen nog leuker vinden.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja