L.van Vugt

Volgens de verkoper die hier bij aanvang was kon mijn dochter in groep 4 ook prima deelnemen. Het is voor Vere een heel zware klus geweest want zij maakte in het begin typfouten die met haar spellingvaardigheid te maken hadden. Zij zag deze fouten wel terug en wijdde ze aan de kennis van de letters achter de toetsen.
Vere is een kind dat het heel graag goed doet, zij is misschien niet altijd de grootste doorzetter. Ze raakte gedemotiveerd. Zo werd het een cursus die ook mij dagelijks een half uur kostte want de gemaakte afspraak met meneer dat VEre het zou willen en niet mama's cursus zou zijn, raakte in verval. Vere heeft huilend achter de laptop gezeten aangezien ik niet wilde dat ze opgaf (levensles ofzo) en dat de duur betaalde Euro's niet verloren zouden zijn.
De support van de juffrouw Sandra viel mij een beetje tegen. Verre stuurde soms grapjes of babbeltjes waar helemaal geen reactie op kwam; dat beetje contact had haar meer gemotiveerd.

Reactie Picatypen:

Wij hebben contact opgenomen met de familie en hun ervaringen besproken. De cursus verliep bij hun jongste dochter helaas iets minder soepel dan bij een eerdere dochter. We hebben de diverse onderwerpen besproken en de situatie uiteindelijk op een prettige manier afgerond.

Score voor Picatypen: 2/5
Zou u ons aanbevelen? Nee