Jeanet Post

Achteraf gezien denk ik dat mijn kind toch vrij jong was om hieraan deel te nemen. Het heeft haar (en mij dus ook) de nodige moeite gekost om het onder de knie te krijgen. Ze was nog snel afgeleid. Elke dag de nodige strijd om aan het lesje van een half uur te beginnen. Maar we hebben goed doorgezet en 'doorgestoomd'. Ik denk dat als we aan het uitstellen gegaan zouden zijn dat het diploma er niet zou zijn gekomen. Misschien moeten ze minimaal 9 of 10 jaar zijn om eraan te beginnen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. Hierbij is vooral regelmatig oefenen belangrijk. Niet alle kinderen zullen gedurende de gehele cursus hetzelfde enthousiasme kunnen vasthouden als tijdens het begin van de cursus. Wij proberen dit zoveel mogelijk te ondervangen door lesmateriaal aan te bieden dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen, er steeds nieuwe dingen bij te leren en motiverende berichtjes te sturen. Wij willen u ook danken voor de suggestie om al eerder te gaan werken met online-nauwkeurigheidsoefeningen. Wij zullen hier zeker iets mee gaan doen.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja