Tamara

Mijn zoon heeft dit heel trouw gedaan. Ondanks dat het toch echt veel en voor een kind van 10 redelijk saai is. Het systeem met berichtjes liep erg goed. Achteraf blijkt wel dat hij eigenlijk te langzaam typt. Waarschijnlijk had dit wel eerder opgepikt kunnen worden.

Reactie Picatypen:

Wij hebben uw feedback op de cursus van uw zoon ontvangen. Bedankt hiervoor. We begrijpen dat het een hele opgave voor een kind van tien is om een goede typevaardigheid aan te leren. Dit vraagt doorzettingsvermogen en we zijn dan ook supertrots op onze cursisten. We hebben naar aanleiding van uw feedback het dossier van uw zoon nog even bekeken. Juf Marga heeft vanaf de eerste snelheidstoets aangegeven dat de snelheid van uw zoon nog niet helemaal op het gewenste niveau zat. Helaas waren wij niet op de hoogte van het feit dat hij motorisch wat moeilijkheden heeft, waardoor zijn snelheid iets lager zal liggen. Graag horen wij dit aan het begin van de cursus, zodat wij met begeleiden hier rekening mee kunnen houden en op in kunnen spelen. Uiteindelijk heeft uw zoon een heel mooi resultaat behaald en kan hij trots zijn op zijn behaalde diploma.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja