M van de Kerkhof

Om eerlijk te zeggen vond ik de cursus wat tegenvallen. Het wordt spannender verteld tijdens de kennismaking, dan dat het uiteindelijk is. Ik vind de cursus aardig aan de prijs in vergelijking met wat je er voor krijgt.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback over de cursus van uw zoon.Wij vinden het jammer om te horen dat de cursus niet volledig aan uw verwachting heeft voldaan. Het aanleren van een typevaardigheid vraagt doorzettingsvermogen. Om de kinderen gemotiveerd te houden proberen wij het materiaal zo veel mogelijk te laten aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Niet ieder kind is echter hetzelfde. Wij weten dat wij aan de bovenkant van de markt zitten met onze cursusprijzen. Waar veel andere typecursussen echter volledig geautomatiseerd en computergestuurd zijn, werken wij met echte juffen die de kinderen begeleiden en helpen tijdens de cursus. Ook kennen onze cursussen geen einddatum en zullen wij, totdat het diploma is gehaald, onze diensten blijven leveren. Uw zoon kan trots zijn op het uitstekende eindresultaat dat hij heeft behaald.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja