Marjolein de Graan

Heel veel werk en m.i. ook onnodige opdrachten. Ik wil dat mijn kind blind en snel kan typen, hij moest ook brieven, kolommen, tabellen etc. invullen om de toets te kunnen doen. Soms lang wachten op antwoord van de "juf", soort computerantwoorden die je krijgt als reactie op een mail. Dure opleiding, vraagt veel van kind maar ook van ouders, maar dat is per kind verschillend. Voordeel is dat je rente zo lang over kunt doen als je wilt (dit kan ook een nadeel zijn..)

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk beantwoord. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de berichten beantwoorden, kan het soms iets langer duren voordat een cursist een antwoord krijgt. Wij proberen alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Voor echt dringende vragen zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. Wij leren de kinderen naast het blindtypen inderdaad ook nog andere computervaardigheden en hebben ervoor gekozen om de kinderen ook leuke interessante teksten te laten typen. Zo leren onze cursisten ook nog leuke wetenswaardigheden terwijl ze typen.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja