M. Valkenburg

De cursus duurde erg lang voor mijn dochter. Ze raakte hierdoor gedemotiveerd, en zat steeds meer tegen de cursus aan te hikken. Vooral de tweede helft van de cursus vond ze de lessen te lang worden en kon ze haar aandacht er niet goed bijhouden. Hierdoor ging ze zelfs zover dat ze deed of ze de lessen gemaakt had, maar in werkelijkheid maar een halve les had gedaan. Vooral de stukken tekst vond ze te lang. De spellen via i-typen had ze na een paar keer wel gezien en voegden niet veel toe aan haar motivatie of typevaardigheid. Ze vond de games saai.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. De teksten die de kinderen typen, worden in de loop van de cursus inderdaad steeds een stukje langer, omdat we de vaardigheid en de snelheid verder opbouwen. Als een cursist een les te lang vindt, kan het lestempo altijd worden teruggeschroefd. Persoonlijk langskomen bij de kinderen gedurende de cursus past helaas niet, het idee van een tussentijds telefonisch contact spreekt ons zeker aan. Natuurlijk kunnen de kinderen altijd contact met ons opnemen en spreken met hun eigen typecoach.

Score voor Picatypen: 2/5
Zou u ons aanbevelen? Nee