w doldersum

De cursus vind ik absoluut niet geschikt voor kinderen die moeite met school hebben zoals taal en spelling wat wij dus nadrukkelijk hebben gevraagt aan die man die bij ons thuis was ik vind dat je in dat geval wel eerlijk moet blijven en dan die cursus niet verkopen wij hebben het idee dat deze persoon op provisie basis werkt om dit aan de man te brengen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben naar aanleiding hiervan het dossier van uw zoon nogmaals bekeken. Helaas was bij ons niet bekend dat uw zoon taal- en spellingsproblemen had. Wij hebben namelijk een speciale dyslexie-variant voor kinderen die lezen lastiger vinden. Ook hanteren wij een ander beoordelingssysteem voor deze kinderen. Jammer dat onze adviseur u hierop niet heeft geattendeerd. Wij vinden het heel spijtig dat deze informatie niet bij ons bekend was, want dan had de typecoach hierop kunnen anticiperen. Nu constateerden wij alleen dat uw zoon heel veel fouten maakten. We zijn echter erg trots op hem. Hij heeft met een heel mooi resultaat het einddoel gehaald en bezit nu een vaardigheid waar hij zijn leven lang plezier van heeft.

Score voor Picatypen: 1/5
Zou u ons aanbevelen? Nee