Anja

Volgens mij een prima typecursus en steeds weer vriendelijke reactie. Wat ik mis is de automatische reactie aan de ouders. Ik zou graag een CC ontvangen van de berichten die jullie aan onze zoon stuurde. Zo kwam ik er pas na een poosje achter dat hij zijn lessen niet helemaal goed maakte en steeds weer dezelfde opmerkingen kreeg zonder dat hij er iets mee deed. Om de berichten te kunnen zien moest ik inloggen op zijn account en dat is niet heel erg gewenst. Jullie toonzetting kan soms best iets strenger als een cursist doorlopend dezelfde fouten blijft maken of er een beetje met zijn pet naar gooit.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken. Momenteel kunnen ouders echter met de inlogcodes van de cursist op de site zien welke toetsen en berichten er zijn ingestuurd, hoe deze zijn gemaakt en ook de reacties van de typecoach hierop.

Score voor Picatypen: 4/5
Zou u ons aanbevelen? Nee