Hugo was een moeilijke leerling omdat hij niet zoveel zelfdicipline bleek te hebben. dus met hangen en wurgen is het hem uiteindelijk toch gelukt. we vonden de onlinebegeleiding voor hem niet toereikend.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht sterker is, heeft een thuiscursus als grote voordelen dat het flexibel is, vaak beter in te passen is met andere activiteiten en de cursus op het eigen tempo gevolgd kan worden. Omdat wij de waarde van het persoonlijke contact inzien, werken wij met vaste typecoaches die de kinderen motiveren en bijstaan waar nodig. Echte juffen dus die het werk van de kinderen nakijken en met wie de kinderen ook echt kunnen bellen en mailen. Wij begrijpen echter ook dat ieder kind anders is en dat bij het ene kind een thuiscursus geschikter is en bij de ander klassikale les. We vinden het heel erg knap van Hugo dat hij heeft doorgezet.

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja