A.Velthove-van Pelt

In het verleden hebben wij goede ervaringen gehad met Plaisier. Maar deze keer gaat er van alles mis. De kast die van het ene huis naar het andere is verhangen is niet goed gesteld. De deur van de kolomkast sluit niet goed. De laden hebben een softsluiting die niet meer werkt. De nieuw gekochte Banzbord computer kastis niet goed gesteld. De plint was los tegen de kast gezet. De lade zit scheef. De deur sluit niet goed, daar zijn magneten aan gemaakt, maar die zitten habberdegrieks vast. Heb je niets aan. De bovenste plank zit onderste boven. Men komt gordijnrails ophangen met een tekening die niet deugt. "Ik moet 2.10 mtr rails ophangen maar hoe doe ik dat?" We hebben een raam van 1 meter breed. Men moest 2 rails ophangen, 1 voor de vitrage, 1 voor de overgordijnen. We worden gebeld: "Uw gordijnen zijn er. We nemen gelijk de leengordijnen mee terug." ??? We hebben geen leengordijnen. We worden gebeld: "Ik heb een antraciet grijze mat voor u." ?? We hebben een rood met grijze besteld. De gordijnen/vitrage worden één voor één geleverd. Zou handig zijn als alles in één keer was gekomen. Nu moeten we elke keer thuis blijven. Het enige wat echt goed ging, is de vloer en de plinten.

Score voor Plaisier Interieur: 2/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Nee