DBW

Zeer, zeer slechte ervaring en met name de service nadat er een paar gebreken aan het licht gekomen waren en deze zijn na een zeer lange email wisselingen in een tijdsbestek van 2 jaar niet opgelost en het inlevingsvermogen en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. De klant tegemoet komen en een oplossing vinden die voor beide partijen acceptabel kennen zij niet en dat is nu juist waardoor je klanten kunt behouden als je het probleem goed oplost. Het gaat hun alleen om het geld en ze hebben nog nooit van peny wise is pound foulish gehoord.
Kortom: ik raad af bij deze zaak te kopen want er zijn genoeg alternatieven die wel een zeer goede service afdeling hebben en zich inleven in hun klanten.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte heer Van Eijk,
Wat vervelend te lezen dat u nog steeds niet tevreden bent over de door ons verleende service op uw eettafel. We hebben uitvoerig contact met u gehad, waarbij wij alles in het werk gesteld hebben u tevreden te krijgen. We delen uw mening dan ook niet dat wij ons niet inleven in onze klanten.
Uw tafel is geleverd conform onze stalen en ons showroommodel. De door u gewenste kolom van de tafel bestaat niet en we konden deze ook niet speciaal voor u produceren. Omdat we dit wel vervelend voor u vonden hebben we u zelfs aangeboden een nieuwe tafel uit onze collectie te kiezen. Hier heeft u geen gebruik van gemaakt. Uiteindelijk zijn u en uw rechtsbijstandsverzekering ook akkoord gegaan met onze coulance oplossing van uw serviceaanvraag. We vinden het jammer te lezen dat ondanks onze inspanningen u niet tevreden bent. Toch hopen we dat u nog vele jaren zult genieten van uw mooie eettafel.
Plaisier Interieur

Score voor Plaisier Interieur: 1.5/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Nee