Niet geweldig, ik denk dat Praxis vooral samen werkt met mensen die ervaren zijn met het systeem van een afvalcontainer huren. Ik had hier echter geen ervaring mee en vond dat er weinig hulp en informatie werd aangeboden (bijvoorbeeld over een vergunning aanvragen). Verder was de communicatie over het plaatsen en ophalen heel slecht! Er werd mij verteld dat ik gebeld zou worden voordat de container geplaatst werd (dit is nooit gebeurd) verder werd het systeem heel langzaam up gedate waardoor je pas 1 dag na de plaatsing kon zien dat ie daadwerkelijk was geplaatst. Samengevat had ik betere communicatie gewenst.

Welk product heb je gehuurd?

6m3 afvalcontainer

Welke afvalstroom heb je daarbij gekozen?

Bouwafval / Grofvuil / Huisraad

Wat is je ervaring met betrekking tot het bestelgemak?

Bij het plaatsen van mijn bestelling kwam ik wat moeilijkheden tegen, maar het is gelukt.

Hoe heb je de klantvriendelijkheid van ons personeel ervaren?

Matig

Kon je alle nodige informatie vinden op onze website?

Ik heb helaas niet alle informatie kunnen vinden.

Wat vind je van onze reactiesnelheid?

Erg snel

Hoe is de levering van je product verlopen?

Slecht

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemorgen,
Iedere gemeente heeft verschillende regels, het is daarom verstandig om zelf bij de gemeente informatie op te vragen waar u de container wil huren. Excuses voor het feit dat u niet gebeld bent door de chauffeur van te voren, dit hebben we wel doorgegeven.
Stel dat uw container verkeerd was geplaatst dan hadden we dat uiteraard opgelost.
Praxis-kluscontainer.nl

Score voor Praxis-kluscontainer.nl: 2/5