hans van den boom

De container werd keurig op tijd geleverd en is ook netjes opgehaald dus hier geen klachten over. Wel vind ik het erg vreemd dat de 10 kuub container absoluut geen 10 kuub bevat. Dit was een container waar max 7,5 kuub in kan. De afmeting 365x180x160 was bij mij 365x165x150 en dit zijn de buitenmaten aan de bovenkant gemeten terwijl de container taps toeloopt naar binnen. Dan mag je er iets bovenop gooien maar dat is echt max een kuub. Bij het aangeven dat de maten niet kloppen en ik te maken had met een 8 kuub container kreeg ik weinig bijval. 8 kuub bestaat niet en zolang deze 150cm hoog is moet het een 10 kuub zijn. Afmetingen zijn niet precies.... Ik kon een 3kuub container bijbestellen met 50 euro korting.... Jammer....

Welk product heb je gehuurd?

10m3 afvalcontainer

Welke afvalstroom heb je daarbij gekozen?

Zand & Grond

Wat is je ervaring met betrekking tot het bestelgemak?

Het plaatsen van mijn bestelling verliep makkelijk en goed.

Hoe heb je de klantvriendelijkheid van ons personeel ervaren?

Matig

Kon je alle nodige informatie vinden op onze website?

Alle informatie was makkelijk en snel te vinden.

Wat vind je van onze reactiesnelheid?

Snel genoeg

Hoe is de levering van je product verlopen?

Tips

Overleg goed welke container je krijgt/wordt geplaatst. Afmetingen wijken erg af is dus mijn ervaring.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemorgen,
We hadden u even kunnen informeren dat de container wat kleiner uitviel.
Als u de inhoud van de container berekend komt u bij een overbelading van 20cm boven de rand uit op 9,86kuub.
Als u de schuine zijde niet mee rekent en nog een oppervlakte van 2,5 x 1,65 van 20cm omhoog mag komt dit er nog bij: 2,5 x 1,65 x 0,2= 0,83kuub (ik heb 2,5meter genomen ipv 3,65m lengt omdat je dan de schuine zijde niet mee telt.
Als je de container inhoud hierbij optelt: 3,65x1,65x150=9,03 krijg je in totaal: 9,86 kuub.
50 euro korting op een nieuwe container is een mooi oplossing, dan heeft u toch echt meer dan 10kuub aan afval gehad of u had het misschien wat hoger kunnen beladen.
Praxis-kluscontainer.nl

Score voor Praxis-kluscontainer.nl: 1/5