Helaas geen goede ervaring. Eerst zat de container vol water na veel regenbuien. Door een vrouw ben ik heel prettig geholpen. Toen ik later weer belde en een man aan de telefoon had vond ik het als klant zijnde gewoonweg onbeschoft. Het water kon er wel inblijven. Ik was er verantwoordelijk voor en had er een zijl over heen moeten doen. Dat slaat nergens op.

Vervolgens werd er gemeld dat de container gisteren opgehaald zou worden. Omdat ik iets wilde overleggen bleef ik hiervoor thuis. Er kwam niemand. Dat is verder geen probleem maar ik had in ieder geval een bericht verwacht van praxis dat ze uitgelopen zijn.

Vanmiddag kwam een zeer vriendelijke vrouw hem ophalen.

Welk product heb je gehuurd?

6m3 afvalcontainer

Welke afvalstroom heb je daarbij gekozen?

Bouwafval / Grofvuil / Huisraad

Wat is je ervaring met betrekking tot het bestelgemak?

Het plaatsen van mijn bestelling verliep makkelijk en goed.

Hoe heb je de klantvriendelijkheid van ons personeel ervaren?

Slecht

Kon je alle nodige informatie vinden op onze website?

Na wat zoeken heb ik alle informatie kunnen vinden.

Wat vind je van onze reactiesnelheid?

Snel genoeg

Hoe is de levering van je product verlopen?

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemorgen,
We hebben met de leverancier alle mogelijkheden bekeken. Zij vonden het geen probleem als het afval in de container met een laag water gegooid zou worden. Meestal zitten er kleine gaatjes in de bodem zodat het water weg kan lopen, maar dit geval niet.
Daarnaast was er nog een mogelijkheid om er zelf een gaatjes in de container te boren. In beide gevallen kunt u de container vullen en kan het afval afgevoerd worden.
Naar ons inzicht hebben we goede mogelijkheden aangeboden.
Excuses voor het ongemak.
Praxis-kluscontainer.nl

Score voor Praxis-kluscontainer.nl: 0.5/5