Vooraf goede uitleg wat wel of niet mag (oud tuinhuis/berging); dus vooral geimpregneerd hout , geen dakleer etc. Desondanks toch bouwafval container gekregen. Na nabetaling bij het afhalen is het probleem opgelost

Welk product heb je gehuurd?

3m3 afvalcontainer

Welke afvalstroom heb je daarbij gekozen?

Houtafval

Wat is je ervaring met betrekking tot het bestelgemak?

De plaatsing van mijn bestelling verliep slecht. Ik kwam er niet uit.

Hoe heb je de klantvriendelijkheid van ons personeel ervaren?

Erg goed

Kon je alle nodige informatie vinden op onze website?

Na wat zoeken heb ik alle informatie kunnen vinden.

Wat vind je van onze reactiesnelheid?

Snel genoeg

Hoe is de levering van je product verlopen?

Had beter gekund

Tops

‘‘s morgens afgesproken, maar pas laat in de middag gekomen, Het opgegeven telefoon nummer gaf alleen een bandje te horen zonder de mogelijkheid navraag mogelijkheid wanneer de container dan geleverd wordt; gesprek werd automatisch onderbroken. Door late aflevering konden de werklui na het afbreken het afvalhout niet kwijt, en konden ze niet verder met de opbouw.

Tips

Vooraf aangeven hoe en waar geïnformeerd kan worden hoelaat de container afgeleverd wordt of via track & trace

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Hoe graag wij ook een tijd willen afspreken, benoemen wij met nadruk dat het om een voorkeurstijd gaat. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de planning die de dag ervoor gemaakt wordt. Vervelend dat de klus daardoor niet helemaal vlot is verlopen. De volgende keer zullen wij hier wat beter aandacht aan besteden.
Groet,
Patrick