Product kwaliteit

Printerpro.nl

Ik ben bij jullie aan de balie geweest om een foto op een Canvas bord te laten bedrukken, de reden waarom ik dit niet online elders heb gedaan is omdat ik geen fouten wilde maken betreft de afmetingen ect. Ik vertrouwde erop dat jullie hierin gespecialiseerd zijn en mij hierbij helpen. Ik heb heel duidelijk!!!! Aan een vrouwelijk medewerker aangeven dat mijn wand waar de Canvas moest komen te staan 97 breed is en 64 hoog dit hebben ik en een vrouwelijke collega bij jullie ook uitgetekend. Nu achteraf krijg ik mijn foto op een Canvas bord die bedrukt is op 97 hoog en 64 breed. Nu wordt mij verteld dat IK de foto in de lengte heb aangeleverde🫤 en dat ik blijkbaar weer wat moet betalen om het aan te passen.

IK VIND DIT ONTERECHT! SORRY
EN IK BEN DIEP TELEURGESTELD.

Ik vind dat de gespecialiseerde collega aan de balie dit goed moest communiceren met degene die de print heeft gemaakt.

Ik verzoek vriendelijk om dit hogerop te communiceren en mij een nieuwe Canvas bord geven op de juiste afmetingen waar ik €113 voor betaald heb.

Mvg, mevrouw Job

Het besluit van printerpro.nl, is dat ik nog €74,52 moet bij betalen.

Dit heb ik dus niet gedaan omdat het onterecht is. En nu kan ik er lekker in stikken

Walgelijk bedrijf. Ik raad niemand dit bedrijf aan

Onterecht en slechte service. Ik moet weer betalen voor fout die hun hebben gemaakt en zo niet kan ik er nu in stikken dan terwijl ik al €113 heb betaald

Andere personeel aan nemen

Reactie PrinterPro.nl:

Beste Sjurién,
Vervellend om te lezen, en onze excuses voor hoe je dit ervaren hebt.
Tijdens het bestelproces, heeft mijn collega de afbeelding geprint op een simpele a4 printer. Dit is een staand A4'tje geweest, op basis van het aangeleverde staande bestand
Deze print is bekeken, hierop is een akkoord ontvangen waarna de print is doorgezet.
Uit de eerdere communicatie is niet gebleken dat een liggende print gewenst was.
Op basis van de ontvangen informatie en akkoord hebben wij het paneel geproduceerd.
Helaas is het nu meer dan duidelijk dat de verwachting anders was.
Wij zullen onze klanten altijd tegemoet komen.
Hierin is er aanvullend contact geweest, helaas kunnen wij alsnog niet op één lijn komen.
Het is heel spijtig dat de Printerpro ervaring niet naar wens is geweest.
Wij hopen je in de toekomst wel met een glimlach achter te laten.
Met vriendelijk groet,
Marisa | Team Printerpro

Score voor PrinterPro.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Canva bord met een foto print erop