Familie Kok

Op zoek naar een bankstel bij Profijt Meubel naar binnen gelopen. Ons huidige bankstel komt daar ook vandaan (17 jaar geleden). Na onze wensen te hebben uitgesproken werden we erg vriendelijk door Valentino geholpen die ons diverse bankstellen liet zien en proberen. Omdat we wisten wat we wilden waren we relatief snel klaar. Ook verkoper Michael heeft ons nog even bijgestaan en verteld waarom we verschil ervoeren in het zitten op een op het oog zelfde bankstel. Na de koop gesloten te hebben nog even verder gekeken naar andere meubels en ook nu weer erg vriendelijk geholpen met duidelijke antwoorden op onze vragen. Kortom Chapeau!
Over de prijs/kwaliteit verhouding kunnen we eigenlijk nog niet zoveel zeggen omdat we ons bankstel nog niet hebben :-)
Die beoordeling is dan ook deels gebaseerd op ons 'oude' bankstel.

Zeer toegangkelijke winkel, meubelen duidelijk uitgestald, prijzen duidelijk aangegeven...what you see is what you get. Vriendelijk personeel zeker NIET te opdringerig zoals je dit weleens tegenkomt in meubel- en aanverwante zaken.

Door het dak van de vestiging wordt het snel erg warm.....iets meer airco zou fijn zijn. Aan de andere kant zorgden onze verkoper(s) Valentino en Michael voor een heerlijk glas koud bubbelwater!

Score voor Profijt Meubel Almere: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bankstel (mogelijk later terug voor andere meubele...