Meijer

Slecht.... kreeg een mailtje dat we de bank konden ophalen... kwamen we daar was hij nog niet ingespoten dus een kar voor niks opgehaald... toen hij WEL klaar was moesten we het aanbetalings bedrag nog een x betalen want hun administratie was niet op orde terwijl we dat uiteraard wel hadden gedaan
Een week later kreeg ik een mailtje als ik wel een kopie van mn rekening wou maken dat het bedrag was afgeschreven alleen dat kon niet want ik had contact aanbetaald.
Nou we een paar week verder zijn begin ik wel spijt te krijgen zitten al allemaal plooien en strepen in de bank terwijl we het duurste pakket hebben

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Meijer,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de wijze waarop uw aankoop is afgehandeld waarbij de aanbetaling op een onjuist ordernummer is verwerkt. Wij hebben uw opmerkingen besproken binnen het verkoopteam en ik heb u een paar keer geprobeerd te bellen om dit met u te bespreken. Helaas heb ik geen telefonisch contact met u gekregen en hoop u via deze reactie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank