Meenken

Leuk, behulpzaam personeel in de winkel. Maar met een probleem valt er niet goed te praten met de klantenservice. Maanden lang moeten wachten op reactie lijkt me niet normaal.

Er achter gekomen dat er geen tot weinig contact is tussen winkel en klantenservice. Ons probleem was 2maal verkleurde meubels, maar in de winkel hadden ze er nog nooit van gehoord. En de klantenservice, reactie terug en duidelijke reactie terug kan sneller als een aantal maand lijkt me.

Meelevend, en goed winkelpersoneel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer Meenken,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses dat uw meubelen niet allemaal 'kleurecht' blijven. Wij hebben uw reactie besproken met ProfijtMeubel Nederland en met de leverancier. Het spijt ons dat de oorzaak niet te achterhalen was en daardoor de oplossing lang(er) op zich heeft laten wachten.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe hoekkombinatie.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
kast