Aart Mulder

Het uitzoeken van de meubels ging prima, goed geadviseerd. De meubels werden binnen de tijd geleverd. Tot dusver prima!
Bij het afleveren werden de verkeerde meubelen geleverd. Aan de buitenkant niet te zien (zelfde stof) De bank paste niet door het trapgat. Ik dacht dat ik het toch goed had berekend. Niet dus. ik heb daarop een traphekje weg moeten zagen om de bank boven te krijgen. Eenmaal boven bleek dat ik niet een rekenfout had gemaakt, maar dat de verkeerde bank, plus de verkeerde afmeting was afgeleverd. Dat was de reden dat ik dus het hekje heb moeten wegzagen. De bank bleek 30 cm langer te zijn. Dit kortgesloten met profijtmeubelen. De volgende dag werden mijn eigen meubels geleverd. Die pasten met gemak door het trapgat (zoals ik had gerekend). Dit was een fout van profijtmeubels. De meubels mocht ik vervolgens zelf uitpakken en in elkaar zetten. (ik had verwacht dat het bedrijf de instructies had gegeven de klant in de watten te leggen na zo'n fout. De bezorgers hebben zich nergens mee bemoeid en hebben hun ding gedaan. Vervolgens zat ik met een kapot traphekje (authentiek). Ik heb via het contactformulier contact gezocht met profijt meubels en hun aansprakelijk gesteld voor de schade. Geen antwoord. Nogmaals gemaild via het contact formulier. Wederom geen antwoord. Ik kan mij niet voorstellen dat de boodschap na 2 mails niet is aangekomen.

Zoals boven beschreven. Ik vind de afhandeling nergens op lijken. En ik geloof niet dat twee x mailen niet aankomt.

Ja het advies en de hulp bij het uitzoeken. De vriendelijkheid van de medewerkers.

Score voor Profijt Meubel Groningen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
hoekbank