Klantvriendelijk om maar te verkopen

Klantvriendelijk maar de aflevering van de bank zakt aan een kant aldoor goede bonelvering erin goede keus zei de verkoopster haha

klantvriendelijk om maar te verkopen jullie zouden contact opnemen maar nog steeds niet gedaan dat is geen goede reclame
zegt het voort is de gezegde maar voor jullie geen goede reclame toch!!!!

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Pol,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over uw aanschaf en de ‘klantvriendelijkheid’. Er is bij ons verder niks bekend over hetgeen u noemt, ook niet dat wij contact met u zouden opnemen.
U heeft een All-in Service afgesloten op uw meubelen voor 5 jaar 100% service. Dit gaat via een extern bedrijf, die u dan komt bezoeken met betrekking tot de klachten die u heeft. Hier komen wij niet tussen te zitten, wij hebben dan ook geen weet van de afspraken die onderling (tussen u en het bedrijf) worden gemaakt. De klacht m.b.t. de vering kunt u melden op: http://www.oranje-concepts.com/servicemelding/ . Zodra u de melding heeft gedaan, wordt deze in behandeling genomen door het bedrijf waar de All-in Service bij is afgesloten.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
bankstel 3.2.1