Een bank gekocht

Men moet goed op de hoogte zijn welke kosten het met zich meebrengt wanneer er een bus geleend kan worden.
Eerst is het gratis, vervolgens moet je het eigen risico afkopen heb je krap een uur de tijd en moet je de brandstof zelf betalen en maar liefst een borg van 200 euro contant neerleggen terwijl je dus zgn.een eigen risico afkoopt.
Verschillende verkopers konden ons niet uitleggen hoe het precies zat en of het eigen risico nu wel of niet nodig was, want men heeft ook nog zelf een WA verzekering.

nee, helaas matig

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het huren van onze bus is voor zeker gratis, het enige wat u moet betalen is de brandstof. Het afkopen van het eigen risico is een optie, dit is niet verplicht en geheel aan u of u dit graag wilt of niet. De borg dient inderdaad contant betaald te worden, dit krijgt u na afloop gelijk terug. Dit heeft verder niets te maken met het eigen risico of een verzekering, maar enkel omdat u onze bus huurt en wij daar graag een borg voor in de plaats hebben. Wij bieden u onze excuses aan indien dit niet goed is uitgelegd aan u.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
hoekbank