Wij hebben nieuwe eetkamer stoelen gekocht in Groningen en afgehaald in Assen.
In Groningen zijn we prima geholpen, in Assen niet.

Bij het afhalen vd bestelling heb ik onnodig lang moeten wachten. Gezien de lading niet gelijk id auto paste moest ik 2 keer rijden waarna ik nogmaals onnodig lang heb moeten wachten. De tweede keer heb ik zeker 15 tot 20 min moeten wachten zonder dat iemand vertelde waarom. Toen ik zelf de lading id auto had gesjouwd kwam de verkoper er aan en zei dat er ziekte was. Indien dit gelijk gezegd was, had ik er uiteraard begrip voor gehad.

In Groningen was de verkoper zeer bereidwillig om te helpen en mee te denken

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Via deze weg bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens het afhalen uit ons filiaal in Assen. Dit is niet de wijze die wij voor ogen hebben. Wij nemen uw opmerkingen mee in de besprekingen binnen het verkoopteam en met elkaar werken wij aan verbeteringen.
Met vriendelijke groeten,
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Eetkamer stoelen