Sharon van Delden

Levering duurde langer dan 8 weken, op zich geeft dit niets alleen een mailtje daarover was wel fijn geweest.
Wat mij op is gevallen is dat de bank niet word gemonteerd bij levering. Hij wordt in de woonkamer gezet en red je er maar mee.. dit vind ik niet echt klantvriendelijk, het is voor deze jongens namelijk een kleine moeite om de bank uit te pakken en in elkaar te zetten, nu heb ik dit zelf moeten doen en dat bij een bank doe uit 3 grote delen bestaat vind ik dit wel een dingetje waar de jongens op mogen letten.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw van Delden,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij vinden het als winkel erg spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft.
Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank