Silla

Ik ben heel slecht behandeld door profijt meubel. Heb een bank gekocht waar 1 poot van miste.. waardoor ik 3 dagen op de grond moest zitten!! Daarna kreeg ik pluizen op de bank en zag een pas gekochte bank er uit als een bank die ik al jaren heb (versleten) en heel pluizig. Terwijl de verkoper zei dat de bank niet zal pluizen en van goede kwaliteit is..NIET DUS!! Verkopers praatje weer natuurlijk. Heel jammer dit. En ze konden me niet verder helpen.

Als iemand niet tevreden is met de meubels van het bedrijf.. moeten jullie je uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de kopers alsnog tevreden zijn door hun te helpen met het probleem!!! Want dat doen jullie niet

Ze zijn heel laks

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Balenciaga,
Wij hebben uw bovenstaande servicemelding al eerder ontvangen en op grond van onze
beoordeling u onderstaande toelichting gestuurd.
De bekleding (stof) vertoont pluisjes en dat is een normaal verschijnsel wat ook wel pilling wordt genoemd. Pilling is het ontstaan van losse vezeltjes op de stof, die door draaiende bewegingen op de stof gaan vervilten of klitten. Het zijn eigenlijk overbodige uitstekende vezeltjes die gaan 'pillen'. De mate van pilling is afhankelijk van de binding,de vezellengte, de vezelsoort en de intensiteit van gebruik. Stoffen met wol
kunnen eerder gaan pillen dan andere stoffen. Deze zogenaamde pilling kan ook komen door wrijving van een kledingstuk en/of fleeceplaid. Te intensief stofzuigen en borstelen vergroot ook aanzienlijk de kans op pilling. Daarom adviseren wij uw zitmeubel te stofzuigen met een lage zuigkracht in combinatie met het borstel hulpstuk. Overigens wordt pilling in de loop van de tijd minder.
Met een pluizenkam of een textieltondeuse, kunt u het eventueel verhelpen. Een textieltondeuse heeft u van ons gratis gekregen.
Wij hopen met bovenstaande toelichting (meer) duidelijkheid te hebben gegeven over het pluizen dat gezien wordt als een normale eigenschap van de bekleding.
Uw melding sluiten wij hiermee af.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJTMEUBEL GRONINGEN B.V.
H.J. Kruit

Score voor Profijt Meubel Groningen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank