Shirley

Uitstekend! Goede service. De verkoper nam de tijd en dat was heel fijn. Hij benoemde de vele mogelijkheden zonder ernaar te moeten vragen. En hij gaf ons de tijd en ruimte voor de voor ons belangrijke beslissing. Immers, je koopt maar 1 x in de circa 10 a 15 jaar een nieuwe bank. :-) Eerder dan gepland stonden onze banken klaar om opgehaald te worden. Een aangename verrassing.

Tip: communiceer in je e-mail mbt dit feedback formulier NIET met: "Een 8 voelt voor ons als een onvoldoende. Als u onze service als uitstekend heeft ervaren, dan waarderen wij het zeer als u ons hiermee wilt belonen met het cijfer 10." Deze tekst komt namelijk heel suf over. Daarnaast komt het ook niet professioneel over. Op deze manier heeft de NPS-score absoluut geen toegevoegde waarde. Sterker nog: het doet af aan de sterke merkuitstraling wat Profijt Meubel reeds is.
Tip 2: verleg de focus op social media Instagram (relevante content = beleving) en op Google Reviews.

Ja, de meubels zijn van kwaliteit. De winkel straalt rust uit. Mooie ingerichte hoekjes. Goed ervaren personeel. Koffie apparaat was helaas defect. ;-)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
2 grote banken, 1 hocker, 2 hoofdsteunen