De uitleg die wij kregen over koudschuim komt niet overeeen met de werkrlijkheid

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Vervelend om te horen dat de uitleg van de zitvulling volgens u niet overeenkomt met de werkelijkheid. Op de website van ProfijtMeubel kunt u ook de uitleg over de zitvulling vinden, als tekst, maar ook in een duidelijk filmpje. Zie hiervoor https://www.profijtmeubel.nl/eigenschappen-hr-koudschuim.
Daarnaast zijn wij zeer benieuwd naar uw ervaring met de vulling en wij zouden graag telefonisch contact met u hebben om dit te bespreken. Wij hebben u tot op heden nog niet telefonisch kunnen bereiken. Zou u contact met ons op willen nemen op telefoonnummer; 050 – 318 28 14? Dan kunnen wij u persoonlijk informeren over de eigenschappen van de gekozen vulling.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Hoekbank