O.M.C. vd Veen-Dijkema

Prima advies gekregen, prima uitleg over de mogelijkheden om een bank naar mijn wensen aan te passen. Levertijd van ruim 3 maanden bijzonder lang en onwenselijk. De stof heeft na 3 weken ribbels, begonnen in het midden vd 3-zits bank,die zich inmiddels uitbreiden naar links en rechts. Gebeld en mail gestuurd met foto op 15 juli, maar heb geen idee hoe het verder gaat, jammer, ben ik niet gewend van Profijt, wij kopen hier al jaren. Assortiment is op zich prima, maar te veel grijs.En dat heeft zijn weerslag op de winkeluitstraling.

Reageer op de mail, ondanks een vakantie periode en houd de klant op de hoogte van de stand van zaken iz een klacht, zoals ik zelf heb, zie boven.

Ja, er is ontzettend veel mogelijk om mn bankstellen naar eigen wensen aan te passen.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw van der Veen-Dijkema,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij vinden het als winkel erg spijtig te horen dat uw nieuwe 3-zits bank niet naar wens voldoet.
Uw klacht omtrent de 3-zits bank hebben wij in behandeling en hier hoort u uiteraard van op de hoogte te zijn.
Wegens vakantie en andere redenen is dit er niet van gekomen, hier bieden wij u onze welgemeende excuses voor aan.
Onlangs heeft u bericht van ons ontvangen dat onze servicedienst bij u langs zal komen om uw klacht te beoordelen en zo mogelijk ter plekke op te lossen.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u verder veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
bankstel, tv tafel, salontafel, hoektafel, dressoi...